Driftinformation:
0 Afbrud
KLAGER OG AFGØRELSER

Vi stræber efter en god og korrekt behandling

Vi bestræber os altid på at give en god og korrekt behandling, men ind i mellem kan der ske fejl. Vi betjener dagligt rigtig mange kunder, så fejl kan naturligvis forekomme, og hvis dette skulle ske, vil vi meget gerne høre fra dig.

Kontakt os

Vil du tale med os om din sag, skal du tage fat i den person eller afdeling, som tager sig af den.

Hvis du skal tale med os om alt andet, skal du kontakte vores tekniske kundesupport . Vores medarbejdere vil altid gøre alt, hvad de kan for at yde dig den bedste service eller sørge for, at du kommer i kontakt med den rette person, der kan hjælpe dig.

Find oplysninger på vores teknisk kundesupport her

Klage

Ikke tilfreds med din sagsbehandling?

Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med den behandling, du har fået, har du mulighed for at klage til:

Ankenævnet på Energiområdet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Telefon: 41 71 50 00
Email:post@energianke.dk
Hjemmeside:http://www.energianke.dk/

Du kan også benytte den fælles europæiske klageportal, hvis du vil indgive en klage. Den fælles europæiske klageportal kan være særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Du finder klageportalen her

Hvis du indgiver en klage via portalen, skal du angive vores e-mail info@cerius.dk.

Kontakt os

70 29 20 24

Man-fre kl. 07.00-15.00
(Lukket på alle helligdage)

info@cerius.dk


Cerius

Hovedgaden 36, 4520 Svinninge        CVR-nummer 28 11 32 85                            EAN-nummer 579 000 166 2264

© Cerius 2017