Driftinformation:
0 Afbrud
OM CERIUS

Godkendelser fra Energitilsynet

Cerius' metoder til fastlæggelse af priser og gebyrer skal godkendes af Energitilsynet.

Se godkendelser fra Energitilsynet

Intern overvågning

Intern overvågning

For at sikre den frie konkurrence på det danske elmarked skal alle elnetselskaber i Danmark sikre alle aktører lige adgang til elnettet. Vi beskriver vores indsats i et internt overvågningsprogram. Hertil udarbejder vi en årsberetning, som vi hvert år senest den 1. juni anmelder og offentliggør til Energitilsynet

Se Årsberetning fra 2016

En god dialogen er vigtig

Vi er i kontakt med mange kunder hver dag, som vi gør vores bedste for at hjælpe. Men når det handler om mennesker, sker der ind imellem også fejl. Hvis du ikke er tilfreds med din sagsbehandling, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan rette op på eventuelle fejl og forbedre vores service.

Du er altid velkommen til at kontakte vores tekniske kundesupport, hvor vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.

Cerius' tekniske kundesupport
Telefon: 70 29 20 24
E-mail: info@cerius.dk

Ankemuligheder

Hvis du efter en afgørelse i vores tekniske kundesupport eller en anden afdeling i Cerius mod forventning ikke føler, at du har fået en tilfredsstillende behandling af din sag, har du mulighed for at klage til:

Ankenævnet på Energiområdet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Telefon: 41 71 50 00
E-mail: post@energianke.dk
Hjemmeside: www.energianke.dk/

Du kan også benytte den fælles europæiske klageportal, hvis du vil indgive en klage. Den fælles europæiske klageportal kan være særlig relevant, hvis du som forbruger har bopæl i et andet EU-land.

Find klageportalen.

Hvis du indgiver en klage via portalen, skal du angive vores e-mail adresse info@cerius.dk

Kontakt os

70 29 20 24

Man-fre kl. 07.00-15.00
(Lukket på alle helligdage)

info@cerius.dk


Cerius

Hovedgaden 36, 4520 Svinninge        CVR-nummer 28 11 32 85                            EAN-nummer 579 000 166 2264

© Cerius 2017