Rekordhøjt elforbrug i første kvartal
Aldrig før er der blevet brugt så meget strøm i Østdanmark, som i de første tre måneder af 2026, viser vores nyeste tal.
Privatkundernes elforbrug slår rekord
Mandag 5. januar satte elforbruget hos de østdanske privatkunder rekord. Aldrig før har vi i Cerius-Radius transporteret så mange kilowatttimer ud til denne kundegruppe på én dag.